Paginabegin

Klantenservice

Meest gestelde vragen

Bestellen

Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling is geplaatst?

Je ontvangt een bevestigingsmail zodra de bestelling in goede orde ontvangen is. Mocht je toch nog twijfelen neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan per telefoon op +31 (0)174 511 333 of per e-mail naar verkoop@adamas.nl.

Kan ik telefonisch of per e-mail een bestelling plaatsen?

Ja, je kunt altijd per telefoon of via het contactformulier een bestelling plaatsen. Onze openingstijden zijn maandag t/m vrijdag tussen 7:00 en 17:00 uur.

Zijn de prijzen op de website exclusief BTW?

Nee, de prijzen genoemd op onze website zijn inclusief BTW wanneer u niet bent ingelogd als bedrijf. Wanneer u bent aangemeld als bedrijf worden uw prijzen exclusief BTW getoond. 

Welke actie's moet ik ondernemen als mijn bestelling niet geleverd is of incompleet geleverd is?

Wanneer uw bestelling niet geleverd is of niet compleet geleverd is, neem dan contact op met onze klantenservice! Dit kan per telefoon op +31 (0)174 511 333 of per e-mail naar verkoop@adamas.nl

Betalen

Hoe kan ik betalen?

U kunt vooraf betalen via iDEAL of per creditcard (Adamas ondersteund Visa en Matercard). Voor geverifieerde klanten is het ook mogelijk om op rekening te bestellen

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Je ontvangt de factuur per e-mail wanneer de bestelling is afgerond in ons systeem. Hier kan een vertraging van een aantal werkdagen tussen zitten. Nadat je de factuur per e-mail hebt ontvangen is deze ook terug te vinden in jouw account. 

Mocht je na afronding van je bestelling nog geen factuur hebben ontvangen neem dan contact met ons op.Dit kan per telefoon op +31 (0)174 511 333 of per e-mail naar verkoop@adamas.nl

Bezorgen en afhalen

Wat zijn de levertijden?

De levertijden variëren afhankelijk van het product en uw locatie. Normaal gesproken streven we ernaar om bestellingen binnen 1 werkdag te leveren. Dit geldt wel wanneer de bestelling voor 16:00 is geplaatst. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij Adamas?

Je kunt je bestelling altijd zelf ophalen bij ons. Dit moet u wel aangeven tijdens uw bestelling. Afhalen in onze vestiging in Maasdijk is gratis en is mogelijk van maandag t/m vrijdag tussen 7:00 en 17:00 uur.

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland worden alle bestellingen boven de €75,-  gratis verstuurd. Voor bestellingen onder de € 75, worden er kleine orderkosten in rekening gebracht. Het bedrag dat hiervoor berekend wordt is €10,-. Voor bestellingen buiten Nederland gelden andere tarieven, afhankelijk per land. 

Annuleren en retourneren

Ik wil mijn artikelen retourneren

Wanneer u uw artikelen wilt retourneren vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan per telefoon op +31 (0)174 511 333 of per e-mail naar verkoop@adamas.nl. Zij zullen u verder helpen. Het artikel dient onder de volgende voorwaarden retour gestuurd te worden:

  • binnen 30 kalenderdagen na levering;
  • compleet en onbeschadigd;
  • ongebruikt en niet gemonteerd;
  • in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk (hier mag niet op geschreven worden);

Let op: producten die speciaal voor u zijn vervaardigd of besteld zijn uitgesloten van deze retour-regeling. Meer informatie om artikelen te retourneren kunt u terug vinden bij onze verkoop voorwaarden.Â